-
veelgestelde vragen

1.Vanaf hoelaat bent uw telefonisch bereikbaar ?
Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens openingstijden. Zie voor actuele openingstijden de website.
2.Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt een bestelling plaatsen via onze website snacktonus.nl of bellen naar 0638645616.
3.Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Dit is afhankelijk van waar u woont, zie hiervoor de website vanaf 15 eu
4. Hoe kan ik mijn bestelling betalen ?
Bij snacktonus kunt u betalen met
5.Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
Na het betalen van je bestelling krijg je van ons een bevestigingsmail.
6.Wat is de bezorgtijd van mijn bestelling?
Gemiddeld duurt het 30- 45 minuten. Je kunt ook een time-order bij ons plaatsen.
7.Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
ja, u kunt uw bestelling gratis afhalen bij onze vestiging aan de oostveenweg 55-22
8.Mijn eten is koud en/of niet lekker, wat nu?
Wij geven 100% garantie op onze producten. Mocht u niet tevreden zijn neem dan
Meteen contact met ons op en dan kijken we samen naar een oplossing.
9.Ik heb een andere vraag, klacht of opmerking. Waar kan ik die kwijt?
U kunt mailen naar snacktonus@hotmail.com, of bellen op 0638645616
10.Kan ik ook bij jullie eten?
Ja, u kunt bij ons terecht in de cafetaria aan de oostveenweg 55-22. Als u met een grote groep wil komen eten, kunt u het beste vooraf telefonisch reserveren.
11.Hoe kom ik per openbaarvervoer bij uw vestiging?
Onze vestiging bevindt zich in het centrum. Via ov9292 kunt uw duidelijk zien welke bus u moet pakken.
12.Serveert u ook andere gerechten buiten uw menukaart?
wij serveren alleen gerechten van onze menukaart.
13.Serveert uw ook vegetarische gerechten?
Wij serveren ook vegetarische gerechten.
14. is jullie bedrijf rolstoel vriendelijk?
ja onze bedrijf is rolstoelvriendelijk, ook de wc is toegangkelijk voor een rolstoel.
Hoe werkt de kortingskaart precies ?
De kortingskaart werkt als volg, bij een besteding van 10 euro krijg je 1 stempel Als de kortingskaart vol is krijg je 5 euro korting op je bestelbedrag.
Let wel op:
- spaarkaart is niet inwisselbaar tegen contant geld.
- de korting niet van toepassing op aanbiedingen
- het namaken van deze spaarkaart is verboden
Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens openingstijden. Zie voor actuele openingstijden de website.
2.Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt een bestelling plaatsen via onze website snacktonus.nl of bellen naar 0638645616.
3.Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Dit is afhankelijk van waar u woont, zie hiervoor de website vanaf 15 eu
4. Hoe kan ik mijn bestelling betalen ?
Bij snacktonus kunt u betalen met
- Contant/pin aan de deur
- Online met Ideal, creditcard, paypal en Visa
5.Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
Na het betalen van je bestelling krijg je van ons een bevestigingsmail.
6.Wat is de bezorgtijd van mijn bestelling?
Gemiddeld duurt het 30- 45 minuten. Je kunt ook een time-order bij ons plaatsen.
7.Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
ja, u kunt uw bestelling gratis afhalen bij onze vestiging aan de oostveenweg 55-22
8.Mijn eten is koud en/of niet lekker, wat nu?
Wij geven 100% garantie op onze producten. Mocht u niet tevreden zijn neem dan
Meteen contact met ons op en dan kijken we samen naar een oplossing.
9.Ik heb een andere vraag, klacht of opmerking. Waar kan ik die kwijt?
U kunt mailen naar snacktonus@hotmail.com, of bellen op 0638645616
10.Kan ik ook bij jullie eten?
Ja, u kunt bij ons terecht in de cafetaria aan de oostveenweg 55-22. Als u met een grote groep wil komen eten, kunt u het beste vooraf telefonisch reserveren.
11.Hoe kom ik per openbaarvervoer bij uw vestiging?
Onze vestiging bevindt zich in het centrum. Via ov9292 kunt uw duidelijk zien welke bus u moet pakken.
12.Serveert u ook andere gerechten buiten uw menukaart?
wij serveren alleen gerechten van onze menukaart.
13.Serveert uw ook vegetarische gerechten?
Wij serveren ook vegetarische gerechten.
14. is jullie bedrijf rolstoel vriendelijk?
ja onze bedrijf is rolstoelvriendelijk, ook de wc is toegangkelijk voor een rolstoel.
Hoe werkt de kortingskaart precies ?
De kortingskaart werkt als volg, bij een besteding van 10 euro krijg je 1 stempel Als de kortingskaart vol is krijg je 5 euro korting op je bestelbedrag.
Let wel op:
- spaarkaart is niet inwisselbaar tegen contant geld.
- de korting niet van toepassing op aanbiedingen
- het namaken van deze spaarkaart is verboden